برایت می نویسم

تولدت مبارک عشقم نفسم

تولدت مبارک - مریمم - arshiyan

برایت می نویسم

برایت می نویسم برایت می نویسم شاید شوی نگار من شاید که چشمانت شود تا ابد برای من برایت می نویسم عشق چیست؟ تبشهای دلم با نفسهایت یکیست برایت می نویسم چون که دوستت دارم این تویی عشق باکم.نازنینم.مهربانم.. برایت می نویسم از شوق دیدار ز جادوی نگاهت قلب من گشته گرفتار برایت می نویسم از خاطراتم از آن تجربه های بی ثباتم برایت می نویسم از جدایی!! ولی نه..!! معنی ندارد تا که با من هم صدایی.. برایت می نویسم عشق ویران می کند خدایا این کیست که در قلبم بادشاهی می کند؟؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:,

] [ 15:30 ] [ محمدخسته دل ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

طراحی سایت

کد بارش قلب ساده در وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر